O nás

Jak funguje doručení zdarma?

Nevýhodou nakupování přes internet jsou náklady na doručení zboží. Především u velmi levného zboží se nakupování na internetu téměř nevyplatí, jelikož částka za dopravu často přesáhne hodnotu zakoupeného zboží.

Po měsících příprav se nám podařilo dosáhnout obchodního modelu, kde opravdu neplatíte žádné náklady na doručení. Nezáleží na tom, zda  si objednáte zboží za 20, 50, 100, nebo třeba za 300,- Kč. Pokud si objednáte zboží na našem portále www.zasilamezdarma.cz, tak poštovné neplatíte.

Jak to funguje?
Náklady na doručení nikdy nepřipočítáváme k samotné ceně zboží. I to nejlevnější zboží v hodnotě např. 30,- Kč, Vám bude doručeno bez dalších nákladů.

Možnost doručovat zboží našim zákazníkům zcela zdarma jsme dosáhli tím, že jsme zcela předělali zaběhnutý obchodní model. Zboží zasíláme našim zákazníkům přímo od výrobců ze zahraničí. V praxi to tedy funguje tak, že přeskočíme dovozce, velkoobchodníky, maloobchodníky a různé přepravce. Díky tomu nabízíme zboží levněji než konkurence. Díky nízké ceně zboží rapidně vzrostl objem odesílaných zásilek odeslaných našimi obchodními partnery a tím se podařilo dojednat velkoobchodní ceny poštovného. Tyto náklady našim zákazníkům nepřičítáme. Jasným důkazem je porovnání cen s jinými internetovými obchody.

Díky tomu, že zboží našim zákazníkům zasíláme přímo z destinace jejich výroby, nabízíme zboží za bezkonkurenční ceny.

Doručení
Zakoupené zboží  našim zákazníkům tedy bude odesláno přímo ze zemí výroby. Kromě delší dodací lhůty, která je zpravidla 15 – 29  pracovních dní od odeslání zásilky zákazník nezaznamená žádný rozdíl. Zásilka bude doručena Českou poštou přímo na adresu kupujícího.  V případě nezastižení zákazníka bude zásilka uložena na pobočce České pošty k vyzvednutí.

Reklamace
Veškeré zboží zakoupené na www.zasilamezdarma.cz má záruku 2 roky. Jsme si vědomi toho, že reklamace zboží a jeho zaslání zpět výrobci nebo dodavateli do zahraničí je pro běžného zákazníka nepřiměřeně zdlouhavá a nákladná.

Vzhledem k tomu, že zboží zakupujete přes náš E-shop, nemusíte se ničeho takového obávat. Vyřízení případných reklamací je plně v naší kompetenci. Tzn., že reklamované zboží zákazníci zašlou na naší adresu v České Republice, viz. kontakty. V případě, že reklamace je oprávněná, nabízíme našim zákazníkům:

  1. vrácení peněz
  2. doručení nového zboží (na naše náklady).   

O kvalitě našeho zboží jsme natolik přesvědčeni, že zákazníkům garantujeme vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dnů. V této době si tak zboží můžete pohodlně vyzkoušet. Pokud by Vám zboží nevyhovovalo, vrátíme Vám peníze v plné výši.

Veškeré reklamace se zavazujeme vyřídit co nejrychleji, nejpozději však do 30 dní. V případě reklamace nás kontaktujte.